Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi – (SSHYB) - Detay Patent Ofisi ve Danışmanlık Ltd. Şti.
Sağlık Sigortası Ankara| sanal ofis ankara sanal ofis ankara sanal ofis ankara ankara hasta bakıcı sanal ofis ankara sanal ofis ankaraWeb tasarım Ankara|
Marka ve Patent Tescil İşlemleri
En Çok Okunanlar

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi – (SSHYB)

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi – (SSHYB)

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ; İmalatçı – Üretici ve/veya ithalatçıların satış sonrası montaj, bakım ve onarım hizmetlerini vermek zorunda oldukları, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri mallara uygulanır.Satis Sonrasi Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB)

İmalatçı – üretici ve ithalatçılar SSHYB gerektiren her mal grubu için belirtilen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere mevzuata uygun servis istasyonu kurmak ve yeterli teknisyen kadrosu bulundurmak zorundadır.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesine Başvurma, S.S.H.Y.B Başvuru, SSHYB Alma, Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belge alımı, SSHYB Belgesi Sorgulama, Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Sorgulama İşlemlerini Sanayi Bakanlığın 25.06.2012 tarihi itibari ile T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na devretmiştir. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi nerden alınır diye sorduğumuzda Gümrük ve ticaret bakanlığının bu işlemleri yürüttüğünü göreceğiz.

Servis istasyonları, doğrudan imalatçı ve/veya ithalatçılar tarafından ya da yazılı bir sözleşme ile bu hizmetleri yürütmek üzere yetki verdikleri danışmanları tarafından kurulabilir. S.S.H.Y.B. danışmanlık alanında tecrübelerimizle size yön vermek bizim görevimiz.

Uzman ekibimizle Türkiye genelinde anlaşmalı olduğumuz 250 den fazla çok kıymetli teknik servislerimizle, yıllardır bu işi yapmış olmanın verdiği özgüvenle, DETAY DANIŞMANLIK OFİSİ olarak hizmetinizdeyiz…

İmalatçı-üretici ve/veya ithalatçılar, yazılı sözleşme yapmak suretiyle önceden kurulmuş ve bu alanda faaliyet gösteren servis istasyonları aracılığıyla da satış sonrası hizmetleri sağlayabilirler.

Ticari amaç dışında yalnızca kendi kullanımından doğan ihtiyaçları için imalat-üretim ve/veya ithalat yapan kişi veya kuruluşlar bu Yönetmelik hükümlerine tabi değildir.

Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesine yönelik başvurular, Bakanlığın internet sayfasından, elektronik imza ile yapılır ve elektronik imza (E-imza kartı) ile onaylanır.

Bu nedenle Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Alan Firmalar e- imza kartına sahip olmak zorundadır.

e-imza kartı veren kuruluşlar;

1-Elektronik Bilgi Güvenliği A. Ş. (E-Güven)
2-Türk Trust Bilgi, İletişim ve Bilişim Güvenliği Hizmetleri A. Ş.
3-EBG Bilişim Teknolojileri ve Hizmetleri A.Ş.(E-Tugra)

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) nin vermiş olduğu Hizmet Yeterlilik Belgesi’ne (HYB) sahip firmalar servis olma özelliği taşırlar. Gümrük ve Ticaret Bakanlığının veri tabanında görünebilirler. Satış Sonrası Hizmet verme hakkına sahiptirler. TSE Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi sahibi olunabilir.

Servis sözleşmeleri 1 yıllık süre ile imzalanır ve bir yıl sonunda değişiklik yapılmayacak ise tekrar satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi yenileme yapılır.

 

 

Share
Bu Yazı Toplamda 5.757 Okunmuştur.
Biz Sizi Arayalım…
Biz Sizi Arayalım...
Satılık Marka Hizmetleri
Site İçi Arama
ankara travesti istanbul travesti istanbul travesti istanbul travestileri ankara travesti ankara travesti ankara travesti istanbul travesti
marka tescil, marka tescili, marka, patent, tasarım, faydalı, model, endüstriyel tasarım, tescil, marka başvuru, helal gıda, sertifikası, yatırım, teşvik, yabancı, personel, yabancı izin